Full fräs och ny bloggadress!

21 Aug

Har idag haft fullt att gör och kört ett snabbt tempo igenom den.
Dagen började med en morgonpromenad ner till motionshuset för att möta upp syrran och föra över hennes gymkort till mig då syrran nu snart ska flytta till Thailand den 29 Augusti.
Solen sken men vinden var så kraftig att hela håret började piska mig i ansiktet så när jag väl ska rätta till håret så stack det till i fingret. Fick då syn på en gadd som stick ut i fingret, förstod då att jag precis blivit stucken av en geting (bra start på dagen OR WHAT!).
Tröstade mig då med en kebabtallrik på Pizza Palatset då syrran inte hade fått i sig någon frukost.

Därefter drog vi oss hem till henne där pappa väntade med skåpbilen för att vi skulle fylla den med de saker hon ville magasinera hemma på vår vind.
Detta tog ca 2 timmar, körde upp till mig för avlastning, fick tillbaka min extra nyckel av syrran, körde upp till Louise och Tony för att lämna över Amandas konfirmationspresent del 2, tappar extranyckeln mellan deras trappspringor så Tony får hämta borrmaskinen och skruvade loss en planka och vi letade och letade, men fick slutligen lämna utan en nyckel. -_-#

Sedan åkte vi upp en sista omgång för att hämta hem det sista hos syrran, kramade henne hej då då vi inte skulle ses innan hon lämnade landet, hem och tvätta en massiv tvätt, äta och nu äntligen lite vila.

Med vila så menar jag pyssel med min nya blogg, visst blev den fin! Med denna nya bloggadress så kan jag nu blogga från mobilen mer bekvämt.
>_<

Kommentera

