Borta bra men Hemma bäst!

30 Aug

Nu har jag kommit hem från Edinburgh.
Var väldigt trött efter hemresan då planet skulle lyfta soppas tidigt att vi beslöt oss för att inte gå lägga oss den natten. Men nu är jag hemma och vardagslivet körs igång igen.
Har varit hos tandläkaren idag och allt såg bra ut. Kom ju som tur va med alla mina tänder hem igen 😛 och har nu precis packat upp allt från resväskorna.
Självklart så köpte jag med mig några presenter till min älskling.


En riktig kilt köpte jag inte då det fanns SÅ fruktansvärt många olika typer och färger, så det fick bli en handduks-kilt istället. Den kommer han definitivt ha på sig.

Sedan så hittade jag en väldigt passande diskborste till Emil. Nu kanske diskningen blir lite roligare ^_^

Kommentera

