Älskar Michelle Phans

13 Sep

Michelle Phans är en tjej på YouTube som jag brukar följa och hämta min sminkinspiration ifrån.
Hon ger väldigt många bra tips och idéer som jag brukar prova ut och använda.

Här nedanför ser ni några favoriter jag valt ut från henne.

Hon gör även ”vanlig” sminkning, men det är dessa som jag gillar bäst >_<

Ett svar to “Älskar Michelle Phans”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Nu är jag ledsen! « The world of Pachi - 11 december, 2011

    […] kollektion – Sephora Hello Kitty Noir Collection. Fick nys om detta samarbete redan i somras via YouTube- Michelle Phan, en vietnamesisk tjej som tipsar om smink och hur man sminkar sig där hon under ett klipp talade […]

Kommentera

