Ny Färg, Ny Pachi ^_^

14 Sep


Före


Efter

Färgade om mitt svarta hår till karamellbrunt, vet dock att det inte syns så mycket på bilderna jag lagt upp här men i verkligheten så blev det en jättestor skillnad.
Håret både känns och ser mycket bättre ut nu efter färgningen.
Produkten köpte jag på Fokis hemsida, Fokiwa.se.

Ett svar to “Ny Färg, Ny Pachi ^_^”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Inför det nya året! « The world of Pachi - 29 december, 2011

    […] var det dags igen att färga om håret. Blev nöjd med resultatet sist gång jag använde mig av mous-hårfärgning men var lite dålig med att bevara färgen då jag inte […]

Kommentera

