Emils Överraskningskalas

9 Okt

I år fyller Emil hela 25 år (3 Oktober) och detta ville jag fira STORT!

Så jag började för några veckor sedan med att skicka ut en hemlig inbjudan
till Emils nära och kära,
hyrde en stuga,
bokade catering,
snokade i Emils mobil för nummer,
snodde hans musik från hans dator när han inte var hemma,
planerade roliga lekar med Katta och
smorde en lömsk plan på hur jag skulle lura dit honom ^_^

Det roliga var att det var så många som kunde komma och att alla var så himla duktiga med att hålla det hemligt.

Tyvärr så glömde jag min kamera så det blev bilder med mobilen
istället och det är därför som det är lite dålig kvalité på dom. (sorry för det)

Detta bildspel kräver JavaScript.

Som födelsedagspresent så öppnade jag ett konto för Emils framtida körkort.
Tack till alla som var med och bidrog i Emils present och jätte tack till alla ni som kom.
>_<

Ett svar to “Emils Överraskningskalas”

Trackbacks/Pingbacks

  1. 22 Oktober « The world of Pachi - 25 oktober, 2011

    […] av vissa omständigheter mellan mamma och pappa. Valde att ändra den i år då min man firade sin 25 års dag och jag ville att han skulle ha en egen dag då vi förövrigt har firat den […]

Kommentera

