Arkiv | 15:19

Fredags Mys innan jobbet.

28 Okt

Lyssnar mycket på K-pop (Korean pop) nuförtiden och idag har jag lyssnat sönder dessa två.
Lyssna och njut.

Song Ji Eun- Going Crazy

 U-KISS- 0330

 

Disney Dilemma!

28 Okt

Har pysslat en hel del med Disney-Temat inför vårt kommande
Halloweenfest och fått ihop en hel del redan med självaste inredningen.
Nu återstår ju bara…Mig själv!
Har fortfarande inte kommit på vad jag ska komma som.
Det finns alldeles för många karaktärer att välja mellan och eftersom jag
och Emil kommer att vara värdarna på festen så vill jag vara något speciellt.

Funderade ett tag på Snövit eller Alice, men båda karaktärerna har specifika kläder som
utmärker dom och det betyder att jag måste antingen införskaffa mig eller sy egna.
Symaskinen är bortlånad så det alternativet finns inte för tillfället och dessutom är jag för lat för att börja sy ihop något.
Nästa gång vi kör temafest kommer jag ha Hello-Kitty tema. ^_^

Klicka på filen för att se ALLA Disneyfilmerna —> ClassicPoster08_aug09_Se.jpg