Disneyhunkarna!

3 Nov
De flesta av er har säkert redan sett dom här bilderna som cirkulerat på det världsomspännande datanätverket Internet ett tag,
men eftersom jag nyligen upptäckt dessa måste jag bara få dela med mig!
Jag vet inte vad mänskan som gjort dessa heter men ni kan iallafall se fler på DEN HÄR bloggen.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Disneyhunkar -sopar banan med Disneyprinsessor.
Mina favoriter är Prins Erik från Den lilla sjöjungfrun och
Eugene ”Flynn Rider” från Trassel 

Och heteromän, tjura inte nu, hela världen är affischerad med ögongodis till er,
låt oss ha åtminstone detta, spänniga barnfilmshjältar i proffsigt photoshop-utförande.

Kommentera

