Fullt Ös, Medvetslös!

27 Nov

Har nu varit på Torp Köpcentrum och fyndat hem lite julklappar.
Ja, jag vet. Drog mig ut i detta orkanväder!
Var nära på att blåsa bort ett antal gånger.

Åkte ut egentligen för att hitta en fin juloutfit och presenter till Julklappsleken
som jag inte lyckades med denna omgången men lyckats hitta jättesöta och
väldigt passande presenter till mina tre änglar.
Köpte även med mig en egen ängel från den nya butiken Nille.
^_^

Nu ska det bli middag och filmen Baksmällan II.
❤ Ha en fortsatt trevlig första advent ❤

Kommentera

