Julklappsinsamling!

29 Nov

Drog mig ut i stormen idag för att handla hem lite ingredienser
för vårt kommande middagsbjudning vi ska ha på Söndag.
Passade även på att göra några bankärenden innan
jag blåste hem i regnet.

Väl hemma så beslöt jag mig för att slå in lite klappar.
Tycker att sånt är så himla roligt och ibland så lägger jag mer tid och
pengar på själva inslagningen än vad jag har gjort på presenten.
Det finns ingen hejd på hur mycket jag gillar att slå in paket.
Ibland tänker jag att jag borde jobba i affär och bara stå och
paketera presenter hela dagarna för att det gör mig så glad.
Jag antar att det skulle få bli en bokaffär i så fall,
eftersom jag i realiteten bara klarar av att slå in fyrkantiga objekt
utan att det ser väldigt konstigt ut.

På tal om Julklappar!
Presenter är ju inte bara roliga att ge bort, de är hemskt kul att få också.
Och eftersom alla inte får ta del av den lyckan så kan man få vara med
och skänka färdiginslagna julklappar till barn i Göteborg som annars inte skulle få några.
Lite som i Robin Hood

Om man befinner sig i Göteborg och vill vara med och bidra med något
man inte behöver kan man lämna sin present (märkt med vilken ålder den passar till)
i julsäcken på Gothia Towers 1-23 december.

Kommentera

