โรส ศิรินทิพย์ – Rose Sirintip

6 Dec

OJ! Har nu på väldigt länge fastnat för en thailänds artist.
Brukar sällan lyssna på thaimusik då det är alldeles för mycket
hjärta och smärta för min smak och dom flesta artister där gör
bara ballader. Lyssnar främst på KPOP där det svänger
betydligt mycket mera >_< men jag tror att jag har fastnat för
hennes fantastiska röst.

Artisten här heter Rose Sirintip och låten är vad jag förstår från en
dramaserie som har gått/går. Vet ärligt talat väldigt lite om serien
men ska rota så gott jag kan för att få tag på den.

Kommentera

