Avis på mannen min

15 Dec

Min älskling är idag med sina arbetskollegor i Göteborg och mumsar i sig julmat.
På grund av personalmiddagen så har han jobbat väldigt mycket hela
veckan och inte varit hemma så mycket vilket i sin tur har
gjort så jag känt mig väldigt ensam
T_T

Förutom all shopping jag gjort för att fylla min ensamhet så har jag glott ögonen
ur mig på en Koreansk Dramaserie vid namn
King och Baking, Kim Tak Goo.
Har inte kollat klart serien ännu men är på god väg.
Mycket bra överdriven drama , förvirrande story med all den
trassliga ”vem som är vem” och dessutom dåliga skådespelare.
Hahaha, trots detta så älskar jag serien.
(misstaget var väl att jag började se den överhuvudtaget)

Var lite avundsjuk på att min älskling skulle få äta gott idag så
drog mig ut i stan för att handla hem lite ingredienser för thaimat
men ångrade mig pga lathet och handlade då hem färdig thaimat.
(äter den ensam framför serien ó_ò)

Kommentera

