Inför det nya året!

29 Dec

Nu var det dags igen att färga om håret.
Blev nöjd med resultatet sist gång jag använde mig av mous-hårfärgning men var lite dålig med att bevara färgen då jag inte använde mig av schampo och balsam för just färgat hår.
Hårfärgen går nu från karamellbrunt till mörkbrunt (Min naturliga hårfärg är coca-cola brunt) för att i framtiden slippa färga om håret så ofta.


Det syns kanske inte så mycket på bilden men håret var mycket ljusare innan färgningen och mer ojämnt fördelat.
Nu är håret riktigt fint igen ^_^

Kommentera

