Rebounce efter Emil.

4 Jan

Inatt drog stormen Emil förbi oss, och det märktes kan jag påpeka.
trodde att våra fönster skulle blåsa sönder och att balkongen skulle lossna.
Jag hade lite svårt att sova på grund av detta men det hade ju som vanligt inte min Emil. Han låg och snarkade och masade som vanligt.

För att dämpa min trötthet drog jag mig ut till Torp med vännen Katta för att se vad vi kunde fynda för roligt på rean, men det blev faktiskt inte så mycket.
Butikerna hade fullt igång med att märka om rean och plocka fram vårens nya varor så det var lite tomt i dom flesta butikerna som höll på att möblera om.
Men jag lyckades ändå fynda hem en fin fräsch Kavaj från H&M och en kofta från Gina Tricot ^_^

Det var 75% rea inne på Albrekts Guld och där hade dom som vanligt väldigt fina saker.
Köpte två ramar i svart läder och en liten silverelefant man kan trä alla sina ringar i.

Kommentera

