Feasting upon the flesh.

10 Jan

Har nu börjat läsa Stolthet och fördom och zombier,
där Seth Graham Smith har integrerat zombier i Jane Austins Klassiker,
som jag fyndat på Bokrean häromdagen och I LOVE IT!
Älskar storyn, dialogerna, konceptet med att blanda in krossade skallar och zombiebebisar mitt i Englands 1800-tal.
Briljant!
Försöker nu få tag på en liknande bok vid namn
Sense and Sensibility and Sea Monsters.
Vill väldigt gärna ha den på svenska men misstänker att den inte finns översatt till det så jag ska se om den kanske finns inne på bokrean jag fyndade första boken.
Håller tummarna ^_^

Hittade här en rolig bok-trailer för Sense and Sensibility and Sea Monsters.

Ett svar to “Feasting upon the flesh.”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Sol, färska jordgubbar och ny bok. « The world of Pachi - 3 maj, 2012

    […] Ligger på balkongen o försöker få lite färg på benen samtidigt som jag gottar mig in i den nya boken Abraham Lincon – Vampire hunter. Samma författare till min förra (helt suveräna) bok, Pride and prejudice and zombies. […]

Kommentera

