Husmoder Pachi

25 Apr

Idag har jag känt mig riktigt uttråkad.
Visste inte vad jag skulle hitta på och på grund av det gråa vädret så
var jag inte sugen på att gå utanför dörren heller.
Började med att putsa mina vinterskor som kunde läggas undan nu,
gick vidare till småplock som slutade med storstädning.
Efter det var det ju i hög tid att fixa middag, och när mannen min kom hem hade han handlat med sig en massa blåbär som vi skulle ha till vårt blåbärs-vin och med blåbärsresterna passade jag på att koka till sylt.

Nu är jag helt slut och ska ta o vila framför datorn.
T_T

image

image

image

Blir nog pannkakor till helgen >_-

Kommentera

