Ny Salong, Ny restaurang, Nöjd Pachi!

26 Apr

image

Var idag och klippte mig på det nyöppnade stället Studio4 (vid Tempo) och det visade sig att hon som klippte mig var en av mina grannar.
Jätteroligt verkligen, och hon klippte mig jäkligt bra. Skulle bara klippa bort de slitna topparna men hon klippte även upp det så nu ser håret jätte friskt och fräsch ut.

Drog mig därefter in till stan för att köpa thaimat och fick se en ny Sushi-restaurang mitt på kungsgatan.
Var ju givetvis tvungen att prova på deras luncherbjudande och det visade sig vara ett ställe att räkna med framöver.
Kommer definitivt dra o luncha där flera gånger då dom förutom sushi även erbjuder andra asiatiska rätter så som Kinesisk Dimsam och koreansk Kimbap.
Låter som jag gör värsta reklam för dom just nu men gillar dom verkligen.

image

Köpte hem sushi och Fläskfärs-Dimsam.
Sååååååååå GOTT!

Hittade även mitt favoritgodis i storpack.
BIBÅ heter det och är ett thailändskt gelégodis o olika färger och smakar som socker och kemiska färgämnen.
Mmmmmm, nostalgiskt godis.
(fryser in dom så dom blir som små glassar)

Kommentera

