Från bakis till re-docoparty!

20 Maj

Emil och jag var både väldigt sega idag på grund av gårdagens party.
Vaknade sent, åt en sen frukost och degade framför datorerna länge.
Bestämde mig vid ca halv tre tiden att det var dags att vara nyttig och göra något vettigt. Tog då tag med att skriva ut alla viktiga rese- och boknings-pappren som skulle med till Finlandsresan som sker nästa vecka. Gick fram och tillbaka i lägenheten för att plocka fram pass och andra ”måste ha med” grejer samtidigt som jag städade lite i lägenheten.
Mitt i allt så frågar jag Emil helt spontant om vi skulle ta och möblera om vardagsrummet. Får till svar (otroligt nog ) ett Ja, varför inte, ska bara spela klart denna banan med grabbarna.
Och såhär blev resultatet

Före

Efter

Kommentera

