Nail Art

14 Jun

image

Har fått upp intresset igen med nagel konsten. Höll på med det en massa för flera år sedan då jag bodde i Thailand men la ner det när jag flyttade hit. Började lätt med en blomma och den blev rätt så ok med känner att jag behöver öva in vanan igen. Ska nog ta och göra om naglarna imorn till något mer sommrigt men detta får duga till jobbet. >_<
Söta Fia sover i bakgrunden med favoritleksaken (vanligt snöre) och ja, det fick bli hennes namn.

2 svar to “Nail Art”

  1. freyaix 14 juni, 2012 den 13:37 #

    Min syster älskar naglarna du måla åt henne. Du är bäst vännen 🙂

    • The world of Pachi 14 juni, 2012 den 16:03 #

      Kul att hon gillade dom ^_^.
      Jag kan behöva dig som testkanin då och då. >_-

Kommentera

